.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار کوتاه ورزشی استان گیلان

درخشش دونده گیلانی در تونس، نتایج رقابتهای جام حذفی گیلان، تکواندو کارهای گیلانی در تیم ملی و... از اخبار کوتاه ورزشی استان گیلان است.

به گزارش شمال  نیوز به نقل از مهر ، دونده گیلانی دو نشان طلا و نقره رقابتهای بین المللی دو و میدانی 2009 تونس را از آن خود کرد. محمد بررنگی که به همرا ه تیم ملی 17 نفره جانبازان و معلولان و کم بینایان ایران دراین رقابتها شرکت کرده بود توانست در دوی صد متر کلاس اف 41 با 10 و 78صدم امتیاز و شکستن رکورد پارالمپیک به نشان طلای این رقابتها دست یابد. بررنگی همچنین در دوی 200 متر نیز نشان نقره را برای ایران به ارمغان آورد. تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور در پایان این رقابتهای سه روزه در مجموع تیمی با 19 طلا، دو نقره و یک برنز به مقام نخست رسید.

نتایج رقابتهای جام حذفی گیلان اعلام شد

رقابتهای فوتبال جام حذفی بزرگسالان گیلان با انجام یک دیدار در بندرانزلی پیگیری شد. در دور برگشت این دیدار ملوان سپید بندرانزلی سه بر صفر مقابل داروسازی سبحان به برتری رسید. دور رفت این رقابتها در رشت دو بر یک به نفع داروسازی سبحان به پایان رسیده بود. در دور رفت مرحله فینال این مسابقات پنجشنبه چهارم تیرماه جاری دو تیم ملوان سپید بندرانزلی و شهرداری ماسال درانزلی به مصاف هم می روند.

رقابتهای دو و میدانی روستایی و عشایری دختران جوان کشور در رشت آغاز شد

رقابتهای دو و میدانی روستایی و عشایری دختران جوان و نوجوان کشور با حضور افزون بر 220 ورزشکار از 22 استان به میزبانی رشت آغاز شد. این دوره از رقابتها در پنج ماده ورزشی و در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد.

تکواندوکارهای گیلانی در تیم ملی دعوت شدند

دو گیلانی به تیم ملی تکواندو دانشجویان کشور دعوت شدند. سجاد خوش سیرت و افشین ساکت هر دو از گیلان به ترتیب در وزنهای اول و هفتم به همراه شش تکواندوکار دیگر در تهران تمرین می کنند. تیم ملی تکواندوی دانشجویان ایران خود را برای شرکت در المپیک دانشجویان که اواخر تیرماه جاری در صربستان برگزار خواهد شد آماده می کند.

وزنه بردار گیلانی در جهان افتخار آفرید

وزنه بردار گیلانی نشان برنز سی و پنجمین دوره رقابتهای وزنه برداری جوانان جهان را ازآن خود کرد. در رقابتهای وزنه برداری جوانان جهان که هزار وزنه بردار از408 کشور جهان در رومانی حضور داشتند، انوش آرمک از گیلان در وزن 105 کیلوگرم پس از ورزشکارانی از روسیه و چین با مهار وزنه 204 کیلوگرم در دو ضرب مقام سوم جهان را بدست آورد. تیم ایران با سه طلا، یک نقره و چهار برنز پس از روسیه و چین سوم شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.